• Betrouwbare leveranciers
  • Juiste prijs-kwaliteit verhouding
  • Geen aggressieve verkoop
  • Ontzorging van A tot Z
  • Vrijblijvende transparante offertes
  • Het juiste advies
1.

Algemeen

Wie is badkamerwarenhuis ?

Badkamerwarenhuis is een sanitair specialist, die van A tot Z uw nieuwe badkamer en/of toilet kan realiseren. Dit doen we met een eigen buitendienst.

Onze missie is u te ontzorgen. Deze missie begint met een vrijblijvend adviesgesprek welke resulteert in een transparante, open en eerlijke offerte.

Dit doen we al 12 jaar, met veel plezier. Tevens hebben wij het concept Cre8kitchen geïntroduceerd, waar wij op een dezelfde manier keukens aanbieden.

Om alles compleet te maken hebben we in 2021 Vloerwarenhuis geïntroduceerd, waardoor wij 3 disciplines onder 1 dak hebben weten te realiseren.

Welke merken voert badkamerwarenhuis ?

Badkamerwarenhuis timmert al 12 jaar aan de weg, en in die tijd hebben wij veel leveranciers zien komen en zien gaan. Badkamerwarenhuis selecteert haar leverancier op prijs-kwaliteitverhouding, leverbetrouwbaarheid, maar uiteraard ook op service en garantie. Maar on enkele merken te benoemen:

VTwonen, Xenz, Brauer, Xani, Hotbath

Voor al onze leveranciers zou ik u willen verwijzen naar onze pagina ‘Onze badkamermerken’.

Wat is de kwaliteit van onze producten?

Als Badkamerwarenhuis staan wij volledig achter onze leveranciers, wij gaan voor de juiste prijs/kwaliteit verhoudingen en prefereren leveranciers uit Nederland en nabije landen. Wij doen absoluut geen eigen Import.
Alles is uiteraard hoogwaardig en uitstekend geschikt voor in de badkamer. Natuurlijk zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden bij bijvoorbeeld de schoonmaak van je badkamer en onderhoud aan producten.
U heeft vanuit ons minimaal 2 jaar product garantie en sommige leveranciers geven tot 10 jaar fabrieksgarantie op delen van hun producten.

7. Mijn badkamer heeft aparte maten, is het mogelijk om hiermee te werken?

Aparte maten kom je soms niet onderuit. Dit is dan ook geen probleem voor ons. Badkamerwarenhuis heeft een aantal leveranciers die sommige producten ook op maat kunnen maken. Dit geld voor zowel meubels als glaswerk.
Let op! Maatwerk heeft de reputatie dat het behoorlijk kostbaar is. Wij werken al heel lang met desbetreffende leveranciers en kunnen maatwerk tegen een uitstekende prijs leveren.

2.

Adviesgesprek

Als ik een adviesgesprek wil, moet ik dan een afspraak maken ?

In eerste instantie hoeft u voor een bezoek geen afspraak te maken, u bent altijd van harte welkom! Natuurlijk wel binnen de openingstijden.
Stel u wilt graag met een adviseur in gesprek met betrekking tot een nieuwe badkamer en/of toilet is het wel handig om dit van tevoren in te plannen. Dan bent u altijd verzekerd van een adviseur. Dit kunt u heel makkelijk doen via onze website, nadat u een afspraak heeft aangevraagd zullen wij u bellen en de afspraak nader bespreken.
Na dit telefoongesprek sturen wij altijd nog een mail met daarin een bevestiging van de afspraak.

Uiteraard kunt u ook direct de desbetreffende vestiging bellen. Zie voor de contactgegevens onze showroompagina.

Hoe kan ik me het beste voorbereiden op een advies gesprek ?

Uiteraard de maten (breedte-diepte en hoogte) van de bestaande badkamer en/of toilet zijn van belang, maar ook foto’s van de bestaande situatie zijn belangrijk. Op basis van de foto’s kunnen we ook de montage kosten beter in schatten.

Maar ook een idee van de gewenste uitstraling en/of stijl helpt bij het voorbereidingsproces.

Onder het kopje Inspiratie, hebben wij het een en ander voor u op een rijtje gezet.

3.

Service en garantie

Hoe kan ik het beste een service melden ?

Een service melding hebben wij het liefst per mail aangemeld, dan ligt het vast. Wel zo makkelijk voor u als voor ons.

Vul het serviceformulier in op onze website en dan gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag

Hoe werkt het met garantie bij badkamerwarenhuis ?

U heeft vanuit ons minimaal 2 jaar product garantie en sommige leveranciers geven tot 10 jaar fabrieksgarantie op delen van hun producten.

Op onze werkzaamheden (uitgezonderd kitwerk) geven we standaard 2 jaar garantie. Kitwerk is 1 jaar en dient elk jaar (uit verzekering technisch oogpunt) te worden gecontroleerd.

Bij onduidelijkheden volgen wij de algemene voorwaarden van het CBW (centraal branche wonen). Onder het tabblad Home, hebben wij een link staan naar het CBW, waar u in alle rust alles kan nalezen.

4.

Betalen, bezorgen en montage

Moet ik een aanbetaling doen bij het plaatsten van een order ?

Conform de algemene voorwaarden van het CBW, mogen wij een aanbetaling vragen. Echter in de praktijk doen we dat niet. U betaalt pas als we gaan leveren of bij u aan het werk gaan.

De uitzondering hierop is specifiek maatwerk, daar wordt wel een aanbetaling conform de algemene voorwaarden van het CBW op gevraagd.

Kan ik producten retourneren ?

Uiteraard is het mogelijk producten te retourneren. De retour procedure die we volgen is die van het CBW.

Uitzonderingen hierop zijn specifiek maatwerk en speciaal voor u bestelde tegels.

Wordt mijn geplaatste order altijd thuisbezorgd ?

Onze missie is het ontzorgen van A tot Z, dus de B van bezorgen staat daar ook tussen. Echter zal daar wel een bedrag voor gerekend worden. Indien van toepassing zal dit uiteraard in uw transparante offerte staan.

Kan ik alleen producten kopen bij badkamerwarenhuis ?

Uiteraard kunt u ook bij ons ook alleen producten kopen, tegen scherpe marktconforme prijzen, met de juiste prijs-kwaliteitverhouding, maar ook met de juiste service en garantie.

Veel klanten denken dat internet altijd goedkoper is, laat ons het tegendeel bewijzen. Bovendien is het heel moeilijk om vanaf een foto de kwaliteit te beoordelen, laat staan de leverancier te achterhalen.

Een badkamer en/of toilet is een lange termijn aankoop, zorg dat uw producten dat ook zijn.

Tevens kunnen wij ook de montage van uw aankoop verzorgen, zolang deze in ons verzorgingsgebied valt, hoe makkelijk is dat?

Verzorgt badkamerwarenhuis ook de montage van de totale badkamer of aangkochte producten ?

Niets voor niets roepen wij “Ontzorging van A tot Z”.

We zijn van mening dat men, juist de aankoop van een badkamer en de montage daarvan, zou moeten onderbrengen bij 1 partij. 1 aanspreekpunt en duidelijke communicatie.

Het is geen pakje brood wat u koopt, en als de badkamer mislukt, doe je die niet even het jaar daarop even over. Nogmaals eenieder kan met dozen schuiven, maar niet iedereen kan een goede en mooie badkamer maken.

5.

Overige

Heb je een andere vraag ?

Mocht uw vraag er niet bij staan? Zoek dan de dichtstbijzijnde vestiging en mail hen met uw vraag, wij zullen deze dan zo snel en goed mogelijk beantwoorden