• Betrouwbare leveranciers
  • Juiste prijs-kwaliteit verhouding
  • Geen aggressieve verkoop
  • Ontzorging van A tot Z
  • Vrijblijvende transparante offertes
  • Het juiste advies
1.

Veelgestelde Vragen

1. Ik wil een service melding doen, hoe gaat dat in zijn werk?

Een service melding dient altijd per mail te worden aangemeld, dan ligt het vast. Wel zo makkelijk voor u als voor ons.

Vul het service formulier in op onze website en dan gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag

2. Ik wil graag een afspraak maken, hoe doe ik dat?

In eerste instantie hoeft u voor een bezoek geen afspraak te maken, u bent altijd van harte welkom! Natuurlijk wel binnen de openingstijden.
Stel u wilt graag met een adviseur in gesprek met betrekking tot een nieuwe badkamer is het wel handig om dit van tevoren in te plannen. Dit kunt u heel makkelijk doen via onze website, nadat u een afspraak heeft aangevraagd zullen wij u bellen en de afspraak nader bespreken.
Na dit telefoongesprek sturen wij altijd nog een mail met daarin een bevestiging van de afspraak.

3. Ik wil de levertijd van een bepaald product weten.

Dit verschilt enorm per leverancier en per product, het beste kunt u ons even bellen voor nadere informatie.
Echter, zekerheid over een leverdatum hebben we pas nadat we een order hebben geplaatst en hier een bevestiging van hebben gekregen.

4. Hebben wij een bepaald product op voorraad?

Het is heel lastig om producten van een badkamer op voorraad te hebben. De keuze is namelijk erg groot. Echter veel van onze leveranciers zijn voorraad houdend, wat resulteert in korte levertijden. Wij kunnen wel de leverancier van het betreffende product bellen om te vragen of zij het wel op voorraad hebben.
Wij overleggen met de leverancier of de door u aangeven leverdatum haalbaar is. Dit koppelen we weet terug aan u.

5. Hoe werkt jullie ontzorgen van A tot Z?

Wij hebben vanuit ons bedrijf een aantal vakmensen in dienst, zo elimineren wij communicatieve fouten en ergernissen tussen aannemer en leverancier.
Dit is zowel voor u als ons een stuk prettiger!
U kunt dus terecht bij ons voor een volledige badkamer, wij slopen de oude en zetten uw droom badkamer ervoor in de plaats.
Wij staan als bedrijf achter onze vakmannen en als er dingen zijn tijdens de bouw die u wilt aanpassen zijn ze absoluut in voor overleg.

6. Wat is de kwaliteit van onze producten?

Als bedrijf staan wij volledig achter onze leveranciers, wij gaan voor de juiste prijs/kwaliteit verhoudingen en prefereren leveranciers uit Nederland en nabije landen.
Alles is uiteraard hoogwaardig en uitstekend geschikt voor in de badkamer. Natuurlijk zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden bij bijvoorbeeld de schoonmaak van je badkamer en onderhoud aan producten.
U heeft vanuit ons minimaal 2 jaar product garantie en sommige leveranciers geven tot 10 jaar fabrieksgarantie op delen van hun producten.

7. Mijn badkamer heeft aparte maten, is het mogelijk om hiermee te werken?

Aparte maten kom je soms niet onderuit. Dit is dan ook geen probleem voor ons.
Wij hebben een aantal leveranciers die sommige producten ook op maat kunnen maken. Dit geld voor zowel meubels als glaswerk.
Let op! Maatwerk heeft de reputatie dat het behoorlijk kostbaar is. Wij werken al heel lang met desbetreffende leveranciers en kunnen maatwerk tegen een uitstekende prijs leveren.

8. Waarom bellen jullie niet achter offertes aan?

Wij geloven niet in opdringerige verkoop. Nadat wij de offerte hebben opgestuurd ligt het spreekwoordelijke balletje bij u.
Wij werken op uw tempo, niet u die ons tempo moet bijhouden. Dus als u nog dagen, weken, maanden of zelfs jaren nodig heeft om de knoop door te hakken vinden wij dat dat zo hoort!