Annuleren of retourneren

Retourneren dient altijd aangegeven te worden en wij verwachten dan ook dat via de regelementen het product in nieuwe staat verkeerd en het product in doos eventueel ongeopend terug word gestuurd/gebracht.

Je heeft een termijn van 14 dagen om een product te retourneren.

Retourneren of annuleren gaat altijd via contact per mail. Dit zodat het voor ons overzichtelijk is en het vast staat. In geval van retourneren vanwege schade aan het product gelieve ook een foto mee te sturen van de desbetreffende schade aan het product met daarbij jouw factuurnummer en eventuele uitleg. Zodra wij de mail in ontvangst hebben genomen zullen we samen met jou tot een oplossing komen wat kan resulteren in de levering van een nieuw onbeschadigd product indien de schade onder onze verantwoordelijkheid valt of eventueel het terugstorten van het aankoopbedrag.

Het kan zijn dat je bij nader inzien jouw bestelling wilt annuleren. Dit kun je ons doorgeven via e-mail of telefoon. Gelieve dit wel op tijd aan te geven in verband met onze bestellingen bij de leverancier en de bezorgplanning.

Heb je al betaald? Dit kan natuurlijk gebeuren in verband met onze webshop. In dit geval kunnen wij bij tijdige melding van het annuleren gewoon jouw geld terugstorten. In gevallen zoals Rembours is het nog makkelijker want je hoeft het product dan niet aan te nemen, alleen heeft dit wel de consequentie dat de kosten( verzending) hieraan verbonden voor jouw rekening zijn.

Klachtenafhandeling

Bij Badkamerwarenhuis staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Mocht je onverhoopt een klacht hebben dan horen we dit graag.
Je kunt jouw mail sturen naar info@badkamerwarenhuis.nl. Wij nemen de klacht binnen 24uur in behandeling en zorgen graag voor een passende oplossing.

Voor een correcte en snelle afhandeling, dien je de service aanvraag zo compleet mogelijk in te vullen. Mocht er schade zijn aan geleverde producten dan helpt het om foto’s toe te voegen bij jouw mail.

Geschillen

Badkamerwarenhuis.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het in Artikel 15 van onze algemene voorwaarden bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Voor verdere details wordt verwezen naar onze algemene voorwaarden.